01 September, 2009

Aku di ambang 30-an



Terima kasih untuk ahli keluarga dan teman-teman atas tanda ingatan kalian. Aku bersyukur kerana Allah memanjangkan usia aku hingga ke hayat ini. Tiada sambutan yang fancy-fancy,tetapi ianya tetap bermakna buat aku kerana disambut bersama suami dan anakanda tersayang. Kat bawah ni, juadah berbuka merangkap juadah bday aku..sendiri masak, sendiri makan..haha!



Menunya : Ayam masak merah, Sup ayam, Ikan bawal masam manis, Nasi kebab & Air kelapa laut.

Sengsara memasak bila ada pembantu dapur yang tak bertauliah..mulut aku sama naik je ngan tangan yang dok berpencak di dapur..biasa le sesekali memasak sakan, x pro lagik nak handle situasi cenggitu..haha!

Itu aje untuk kali ini, sekian..noktah!

2 comments:

  1. nanti ayah dah pencen suh balik pahang..setel sume problem..masa tu nanti tau la jerit perih besarkan anak sendiri tanpa ibu dan bapa cam aku...hehehe

    ReplyDelete
  2. Memang dorang ada plan nak balik Pahang. Tu lah, aku tak rasa apa yang ko rasa...dan ko tak rasa apa yang aku rasa..hehehehe...bila aku dah terasa jerih perihnya tu baru padan muka aku kan..hehehehe....

    ReplyDelete

care to drop a comment? thanx! ;-)