04 January, 2010

Goodbye 20's, Welcome 30's


Sudah hari ke-4 tahun baru. Syukran kepada-Nya kerana masih meminjamkan aku nyawa untuk meneruskan hidup. Masih bernafas. Masih bekerja. Masih terus cuba melunaskan tanggungjawab-tanggungjawab yang telah termaktub untuk aku. Kalau cerita tentang tahun baru, haruslah dipadankan dengan cerita azam baru. Tapi itu sudah biasa. Klise. So, aku malas mahu cerita tentang itu. Standardlah kan azam seorang perempuan, isteri dan kulikutif. Mahu awet muda & jaga body (sekarang macam diabaikan), mahu jadi isteri ibu yang soleh & mithali (sifat mazmumah masih beraja dalam diri), mahu jadi pekerja cemerlang (masih belum memberi dengan banyak), dimurahkan rezeki, bla..bla..bla. Cis, terbagitahu pulak. *rolling eyes*

Sekarang aku bukan di ambang lagi, tapi memang sudah masuk era 30-an. Era kematangan. Matang la sangattt..bluekks! Sebenarnya susah nak ngaku yang aku bukan golongan twenties lagi. Tapi tetap kena tunggu tanggal 1 September nanti untuk official declaration menjadi golongan thirties. Huahuahua. Harap ahlil-ahlil WIT (Women in Thirties) jangan marah ye. Kerana kamu semua manis-manis..semua masih havoc-havoc dan happening. Makanya, apalah ada pada usia kan? kan? Nina, janganlah berkesal..lebihkan muhasabah diri. *tunduk sambil kuis-kuis jari kaki ke lantai*

HAPPY BELATED NEW YEAR 2010!!

No comments:

Post a Comment

care to drop a comment? thanx! ;-)