20 October, 2010

Sneek peak

Motif adalah ingin memaparkan entri yang terdapat di dalam draft. *Hek eleh minah ni,ntah apa-apa kan? * Haha..entri yang sungguh tidak berfaedah bukan?(Macamlah entri-entri sebelum ni berfaedah sangat..) Orang lain punya draft ntah lagi bersusun-susun, cuma tinggal mahu klik Publish atau diset Auto-publish supaya hari-hari ada entri baru, atau paling kurang 3,4 entri satu minggu..huhu. Itu baru nampak produktif bukan? Atau err..proaktif? Maaf, bab-bab mendefinisikan sesuatu perkara aku memang lemah. So, faham-faham sendiri lah ye.
Berdasarkan gambar di atas, senarai entri yang di label sebagai draf adalah entri kosong. Tajuk tanpa isi. Konon mahu menulis begitu begini, konon mahu menulis berdasarkan isi hati. Sudahnya memang kononlah hasilnya. Terperap, terjeruk disitu dan dipandang sepi. Tapi itulah aku nak bagitahu, mungkin nanti-nanti akan keluar entri tentang semua itu. Kalau rasa nak menambahkan kebosanan atau hendak rasa tak berbaloi buang masa, boleh tunggu. Dengan sabar.
Ok, aku dah merepek. Waktu untuk menjadi pelajar. *Action kamen, bertukar!* Got to go. Sekian.

2 comments:

  1. Knock knock. Cik Aurora, kenapa lama sangat diam? Sihat kah anda? ; )

    ReplyDelete
  2. ayu : owh agak kesibukan sikit lately jadinya mood nak berblog xde. tapi ai alhamdulillah sihat.

    ReplyDelete

care to drop a comment? thanx! ;-)