14 February, 2011

Penuaan..oh,no!

Situasi : Di bilik temuduga
Penemuduga telah meminta butiran peribadi aku sebelum memulakan sesi temuduga. 

Penemuduga : Eh, muda lagi rupanya.
Aku : Muda? Dah 3-series boleh consider muda lagi ye?
Penemuduga : Bolehhhh. *Senyum*
Aku : Err..kenapa? Saya nampak macam tua sangat ye? *muka hampa*
Penemuduga : Eh, taklah. Bukan tua. Tapi matured. Dah kawen ye?
Aku : Ya.
Penemuduga : Oh, xpelah tu. Standard la orang dah kawen nampak matured. *Senyum*
Aku :  Yelah. *muka tak puas hati*
Dalam hati :   Mungkin sebab muka aku berkilat-kilat sebab menapak dalam panas terik dari parking nak ke sini, tu yang dia cakap macam tu. Huh! ( dan-dan keluar ayat nak sedapkan hati, takmo ngaku diri sudah tua :)) ) Lepas ni kena rajin belek muka lah gayanya. Terus terbayang serum Probio-C & Prim rose oil. Wajib dapatkannya segera!

p.s: itu bukan sesi temuduga mohon kerja tapi adalah sebahagian sesi temuduga sebagai pengadil kepada kawan lama (:

2 comments:

  1. sajer dia tu kot...nak kate jelita dia malu agaknye...kan...

    ReplyDelete
  2. kak ain : mmg saya serabai pun time tu..dgn muka berlengasnya..cara dia cakap pun mmg jujur tulus ikhlas..so terima ajelah :)

    ReplyDelete

care to drop a comment? thanx! ;-)