30 April, 2011

One lovely blog award

Terima kasih Nina - ibu Danial untuk award ini, 'like' 33 kali :-)


Sudah diberi award, haruslah cerita serba sedikit tentang empunya penerimanya kan? mungkin ada fakta bukan auta yang di ulang tayang..lantak situ yek :-)
  • suka pantai, suka laut, suka ombak, suka angin sepoi-sepoi bahasa, suka langit nan membiru..maka aku sesuai menjadi fisherman bestfriend.*berkali-kali sudah aku mention ini dan memang aku suka nak mentionkan lagi sebagai tanda betapa aku sukakannya*
  • penyedih secara tiba-tiba *rujuk entry neng yatimah*, ada masa keharuan mengatasi segalanya. kelakar? yelah, engkau orang hati waja aku hati jambu, aneh sangat ye?
  • terkadang bersikap defensive hasil statement 'beri hati'. padahal aku sebenarnya cuba pujuk hati untuk terima kepahitan realiti.
  • 'bentat' buat kerja. mesti nak teliti satu-satu dulu.
  • mudah memaafkan tapi tidak mudah melupakan.
  • kalau dah mula mengemas, orang terlentang tengah rumah pun aku sapu :)) jadinya, pepandai la bawak diri time aku dah mula operasi.
  • suka tengok cerita thriller atau hantu tapi tak suka tengok adengan mati yang melampau-lampau macam dalam Final Destination. Horror giler okeh.

Okey, sebagai bertindak mengikut arahan..aku akan tag 15 lovely blogger untuk menerima lovely award ini, dan calon-calonnyer adalah:

along  
nat 
ayu 

insya Allah lain kali kalau ada sesi tagging-menagging, aku akan tag kengkawan blogger aku yang lain pula..okeh! as for this time, aku pilih depa-depa ni sebab aku suka baca coletah memasing..macam-macam stail. 'like' 33x :)) *hope kalian sudi ler terima award dari aku ni yek*.

Bila aura kerajinan dah datang nak jawab tag ni nanti, sila :
  • copy image award pada entry baru korang
  • buat link pada aku/ahkak/adik manis ni yek :))
  • senarai apa-apa cerita pasal diri korang sebanyak 7 perkara
  • tag la 15 blogger lain *kalau korang nak la - ini bukan paksaan..nama pun tag just for fun kan?*
  • sebab korang pilih blog yang tersebut
  •  
    ♥ lots of love ♥
    chempaka aurora

    5 comments:

    1. tq tag mommy~ insyaallah ti mommy beresin~heee....salam pagi ahad.

      ReplyDelete
    2. TQ chemp .. nanti sempat harus jawab tag nieh ;-)

      ReplyDelete
    3. timaceh tag saya.. wahaha~
      malu pulaks.
      pijah buat okek~!<--walaupun lambat tekodok kodok ni huhu.

      ReplyDelete
    4. Oh, tq2!! Terharu akak. Hehehe.. InsyaAllah esok lusa kita pick up award ni ye. : )

      ReplyDelete

    care to drop a comment? thanx! ;-)