25 April, 2011

Quickie : Tasnim & A

Sambil melayan Tasnim mewarna, ada 1 page dalam buku mewarna tu  letak aktiviti untuk mengenal huruf..so aku pun cubalah bertanya pada si kinting..

Ibu : Tasnim, cuba tunjuk kat ibu mana A?
Tasnim : Erm..(sambil letak jari telunjuk pada dagu & mata pandang atas macam fikirkan sesuatu), Anim tak nampak pun A ibu, ada A ke ibu? Mana A ibu?
Ibu : T___T (nak, A tu depan mata kamu..sobs..sobs!) *nak tergelak pun ada tengok gelagat dia, sungguh tak bersalah..hahah!*

4 comments:

  1. agaknya apa yg tasnim fkirkan bila ibu suruh tnjuk A..ekekeke

    ReplyDelete
  2. Fiza : itulah,ibu dia ni pun tertanya-tanya..haih :D

    ReplyDelete
  3. hihi..mesti comel bile wat muke xbersalah tuh..

    kite ade tag ye http://puannina.blogspot.com/2011/04/one-lovely-blog-award.html

    =)

    ReplyDelete
  4. nina : tu pasal la x jadi nak kite nak buat-buat marah kat dia..dia pun nampak ibu dia dok tahan-tahan nak gelak...nway, thanx for the award :-)

    ReplyDelete

care to drop a comment? thanx! ;-)