10 August, 2011

Wordless Wednesday #5

Dulu : kinting kembang & gebus

Sekarang : Kinting kuncup & tak berapa gebus :(

4 comments:

  1. dia tak lalu makan ke..? berapa umurnya.. Anak saya pun nak kene paksa baru makan.

    ReplyDelete
  2. @Mrsfaizworld

    Dia kena jangkitan rotavirus, asal makan or minum susu mesti muntah. Sedih menengoknyer. Sampai dia macam fobia nak makan, memang kena berpujuk lah. Sekarang ni baru la nampak dia makin selera.Btw, anak saya dah 3 tahun lebih. Bulan 9 ni 3 tahun setgh. Bebudak ni kekadang ada masa, dia jd xde selera nak makan, kalo makan pun sikit je. Dia banyak nak main or nak nyonyot susu je.

    ReplyDelete
  3. olo...mane hilang pipi gebu tu..

    ReplyDelete
  4. @pn. nina : hilang dek kerana rotavirus. tp sekarang kerjanya asyik makan dan makan aje. hehe.

    ReplyDelete

care to drop a comment? thanx! ;-)