18 September, 2011

Mat Deng


Tasnim : Ibu, Anim tak suka la Mat Deng duduk kat umah kita.
Ibu : Kenapa?
Tasnim : Anim tak nak kawan ngan Mat Deng. Suoh la dia duduk ngan atuk erm, atuk apa tu?  Aaa..Atuk Nohan (merujuk kepada Atuk Johan, pak mertua aku).
Ibu : Kenapa? Sian Mat Deng (saja la aku bagi ayat pancing).
Tasnim : Mat Deng tido tak tutup mata.

* Mat Deng ni tikus getah. Bapak mertua aku saja bagi sebab dia tau si kinting geli gila babas kat menatang ni (nasib ko la Tasnim dapat atuk kuat mengusik). Motif dipanggil Mat Deng? Ntah, aku pun tak tahu.

2 comments:

  1. hehe..mcm la kan budak2 tgh nk membesa..klaka pn ada..klo diorg xder sunyi je kan? woi folo blog aku laks..huhu

    ReplyDelete
  2. @Puja : Haah, motif xmo kawan & tak suka tu di luar jangkaan aku. Blog baru ke Puja? Orait..i polo..i polo..i polo :D

    ReplyDelete

care to drop a comment? thanx! ;-)