05 December, 2011

Amalkan selalu :P

Baru boleh bernafas sikit sebab sudah settle submit tugasan individu ke-2 subjek Teknik Pemproses Bahasa atau bahasa pasar yang aku sekelas guna "Compiler". Tapi ini kes last-minute buat kerja maka hasilnya boleh bikin pensyarah aku geleng kepala.

Malam ini ada mid-sem test subjek Komputer, Etika & Sosial. 7 bab kesemuanya dan 7 bab juga aku tak baca (lagi). Alasannya? Sibuk dengan rencana-rencana hidup yang lain serta tabiat yang suka menangguh-nangguhkan ulangkaji. Padan muka kan?

2 minggu lepas berulang-alik ke Kuala Pilah, minggu lepas menghabiskan masa berbengkel di Shah Alam dan minggu ni ada ura-ura FAT di Melaka tapi macam senyap aje. Mungkin aku sudah boleh apply cuti bermula Rabu ini hingga Isnin depan sempena majlis perkahwinan Lely Ngade (adik aku). Hooreay?!

Kalau dapat cuti, hari Rabu harus diperuntukkan untuk mengemas pakaian, jumpa doktor gigi (dah 3 minggu aku merana dek penangan geraham bongsu berlubang oii, semedang telan ponstan..tak bagus kan? Tapi nak buat camne, takde masa lagi nak jumpa doktor..uhuks!), servis kereta (jika perlu) dan attend kelas Compiler since minggu lepas dah ponteng sebab out-station. Hari Khamis subuh-subuh sapie harus bertolak supaya cepat sampai dan dapat menyediakan 20 biji kek marble versi Mat Gebu atas permintaan Makcik Juli. Mampukah aku?? Atau janji tinggal janji..huhu.

Erkss..alamak, aku baru teringat yang hari Khamis ni ada mid-test Computer Architecture plak..adoi la :(( Kena minta excuse buat next week la gayanya..harap-harap boleh la..haih.

Oh ye, hujung bulan ni PUSPANITA office aku nak buat majlis hi-tea untuk meraikan Timbalan Pengerusi baru & lama serta ahli-ahli yang bertukar dan bersara, maka kami sepakat nak buat persembahan ala-ala fashion-show bertemakan muslimah moden, so kepada sesiapa yang sudi nak kongsi/promote produk muslimah, sila kontek saya di chempakaunderscoreaurora@yahoodotcom.

Oklah, aku nak mula menelaah sekarang :-|

No comments:

Post a Comment

care to drop a comment? thanx! ;-)