29 February, 2012

Iklan gratis II : Manik-manik penambah seri

Ini adalah sticky entry, sila skroll ke bawah untuk entry terbaru. Terima kasiihhhhhh.
Jahitan manik & labuci untuk baju bertandang adik aku. Adik aku request yang simple & sweet je.

Crumble bracelet untuk kurung moden dwi ton aku.

Apapun, hasil kerja di atas bukanlah hasil kerastangan aku ye. Tutorial asas jahitan manik pun aku tak khatam lagi ni. Anyway, ini adalah antara hasil kerja tangan kawan aku, Farah namanya. Kalau nak di ikutkan dah macam-macam design manik yang dia jahit. Yang berjurai-jurai, yang meleret-leret, yang nampak cute & sweet, pendek kata semuanya boleh lah. Sekarang beliau tengah gila buat jahitan manik 3D, macam kat bawah ni.




Aku paling suka design 3D bunga dari gambar atas sekali, yang warna purple tu, apa kebenda ntah namanya. Farah pernah jahitkan untuk baju kurung kosong makcik aku. Gambar yang bawah sekali warna ton hijau tua & muda tu kelopak daun 3D atau ruffles ye, jangan korang ingat tu daun pokok lidah jin pulak, akeke.
Kepada sesiapa yang berminat dengan jahitan manik si Farah ini, silalah kontek empunya diri di talian 012-6674684 atau add beliau di FB, Farah Nazlin.

No comments:

Post a Comment

care to drop a comment? thanx! ;-)