25 August, 2012

Hasil kerja menyambut Syawal


My beading project. Ini sahaja yang termampu dengan skill tuan tanah yang seadanya. Sepatutnya projek berjalan untuk 3 pasang baju raya, tapi hanya berjaya sudahkan untuk sepasang sahaja akibat kesuntukan masa. Apapun, tercapai juga hajat aku untuk manikkan baju anak dara ku nan seorang itu. Jadilah kan.




Tahun ini kali pertama aku menerima tempahan untuk buat kek raya dari kakak sepejabat; kek marble & kek lobak. Berdebar-debar rasanya siapkan kek orang. Mana taknya, kalau buat untuk diri sendiri, terlebih terkurang tu telan ajelah tapi bila buatkan kek untuk orang, risau hasilnya tak menepati selera atau kehendak pelanggan, kasihan mereka dikecewakan..huhu.  Apapun, macam tak percaya pulak ada yang sudi jadi pelanggan kek buatan aku, huhu. Tapi kan, akak tu takde bagi apa-apa respon pon sejak aku hantar kek tu kat dia tempoh hari..tertanya-tanya juga hati ini..adakah kek itu sedap tak terhingga atau tak sedap sampai tak terkata? *cuak* Katakanlah kak...katakan, jangan biarkan aku tertampi-tampi..eh silap, jangan biarkan aku syok sendiri walau decorations giler obvious kerastangan..wuwuwu.

Apapun, di bawah adalah senarai harga pengenalan kek yang dibicarakan..ahaks;

Kek marble 1kg = RM 15
Kek lobak dengan cream cheese topping  1kg = RM 45

Untuk tempahan sekitar Lembah Klang, Putrajaya, Bangi, Dengkil, Salak Tinggi, Shah Alam & Nilai (bajet yakin dapat tempahan kononnya..saja la nak test market..hihi), sila hubungi 013 - 2770270 atau chempaka_aurora[@]yahoo[dot]com.

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

care to drop a comment? thanx! ;-)