16 November, 2012

Lelah

Ada perkara-perkara yang aku geramkan
Ada perkara-perkara yang aku marahkan
Ada perkara-perkara yang aku kesalkan
Semuanya menjadi duri dalam hati
Semuanya menjadi racun dalam diri
Semuanya menjadi bisa bak ditusuk belati
Mungkin ada yang cemuih
Mungkin ada yang menyampah
Mungkin ada yang benci
Biarkan kerana aku sudah lelah
Diam lah aku selagi aku boleh diam
Pendam lah aku selagi aku boleh pendam
Hadap lah aku selagi aku boleh hadap
Walau mendung sentiasa berarak
Walau hari sentiasa kelam
Walau tiada siapa yang faham
Ada perkara-perkara yang aku geramkan
Ada perkara-perkara yang aku marahkan
Ada perkara-perkara yang aku kesalkan
Kerana sukar untuk aku melupakan
Kerana sukar untuk aku memaafkan
Bila hanya aku yang berbuat begitu

No comments:

Post a Comment

care to drop a comment? thanx! ;-)