08 November, 2012

My little Minah Minachi





Abaikan cara duduknya itu T__T
Tahun ini si kinting buat persembahan tarian hindustan, Ladki Badi Anjani Hai dari filem Kuch-kuch Hota Hai. Tiap-tiap hari pergi sekolah, dia lagi teruja nak berlatih menari dari belajar. Masa buat raptai pun bukan main seronok lagi dia. Mungkin sebab buat raptai dekat dewan, suasananya lain dari sekolah. Sampai putus-putuslah selipar beraptai bagai, jadi kerja la pulak si cikgu nak kutipkan selipar dia tu & aku terpaksa dokong kanak-kanak ribena 21kg ini ke kereta. Huii..macam nak terjatuh peranakan rasanya. Tapi kan, kalau tengok dia buat ulang tayang tariannya tu memang senak perut lah ketawa. Mana taknya, dengan keadaan badan yang gebu-gebu itu, dia melutut sambil henjut badan, sambil putar tangan ala agogo, kepala terangguk-angguk macam bersungguh sangat..hihi. Kemain lagi dia. Hurm..tahun depan apa pula la persembahan kamu ye nak? :-)

No comments:

Post a Comment

care to drop a comment? thanx! ;-)