19 February, 2014

MILF Malaysia FB Page? Whoaa!

Apa itu MILF? Haa..untuk maklumat lanjut, silalah cari sendiri ye. Yang pasti, page yang aku sebutkan tu adalah page penyumbaleweng yang menyalahgunakan gambar pemilik akaun FB berjantina wanita, berstatus ibu dan berumur 30 ke atas yang dirasakan 'hot' untuk tatapan lelaki-lelaki gersang mencuba nasib. Haa, itulah objektif page yang aku maksudkan.

Intro pun dah macam harems. If u know what i means - 'share experience' dow.

ini status kawan aku, the informer, bukan mangsa page sengal tu ye.
Ini status yang di'up' oleh member aku berkenaan page tu. Dari sini la aku tau kewujudan page sampah ni. Tak sangka ada kengkawan kami yang dah jadi mangsa. Mujur la gambar kawan aku yang jadi mangsa tu dah dikeluarkan selepas kawan aku hantar message pada admin page tersebut untuk buat report polis. Gambar-gambar mangsa yang lain pun dah dipadam, tinggal gambar retis internationale tu je. Tau plak si admin tu cuak. Bila semak tarikh akaun page tu dibuat, dah lama, tahun 2012 tapi aku tak pasti kalau sebelum ni takde sesiapa report. Maka dengan itu, sebelum lebih ramai menjadi mangsa, marilah kita ramai-ramai buat report pada Admin FB untuk tutup page ini. Selain tu, kepada yang belum privacykan akaun FB anda, sila privacykan terutama sekali akses kepada maklumat diri & gambar-gambar. Semak balik senarai kengkawan yang telah di add. Agak-agak yang tak berapa kenal atau mencurigakan tu, delete je la dari friend list sebab mana lah tahu ada penyumbaleweng sibuk jadi stalker kan. Dan sekiranya ada gambar-gambar yang dirasakan tak sesuai untuk dikongsi, better dont upload it into FB. Kadang-kadang tu, ada akaun, gambar profail kemain suci tapi bila baca info, status, gewdiks gersang semacam, rasa macam something wrong somewhere je. Rupanya ada orang salahgunakan untuk cari keseronokan sendiri. Tak pasal-pasal kan? Heii..seround-seround seeraaammm-seeraaammm.

5 comments:

  1. macam dah takde kerja lain dah diorang ni kan?? tak pasal2 je de orang yg dapat aib... sokong....harap2 akaun tu ditutup oleh admin dengan kadar segera.

    ReplyDelete
  2. tulah, memang xde kerja gamaknya. kita kena hati-hati, risau x sedar ada orang gila pergunakan gegambar kita untuk tujuan x elok, haish mintak simpang.

    ReplyDelete
  3. gamba aku ade tak?..so far takde sape pulak call..call la..call la (^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah. so far xde. tapi kalo ada yg call, ko bg tazkirah sikit ye.

      Delete
  4. harus..siap pakej nasyid..bila izrailll datang memanggil hehehehe

    ReplyDelete

care to drop a comment? thanx! ;-)